[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_opacity=”0.5″ border_style=”solid”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_text]
A21eko galdetegiak egin genduzanean, konturatu ginan DBHn fruta kontsumoa beste mailetan baino baxuagoa zala eta horregaitik ekintza desberdinak egitea pentsatu gendun.
Alde batetik DBH3.mailakoak Biologia ikasgaian hain zuzen ere Nutriziñoan, fruta desberdinak erabilita konposiziño batzuk egin dabez. Erabili dabezan frutak hauek izan dira: mandarina, mailuki, kiwi, banana,mahatsa,laranja,sagarra eta piña. Eta amaitzeko ikastetxeko hallean lan guztiagaz hormairudi bat ipini da.
Bestetik, HH2.mailakoak, DBH ikasleen fruta kontsumoaren kontrola eroaten hasi dira.
HH2. mailako ikasleak, eguenero DBHko geletatik pasatzen dira, zenbatek ekarri daben fruta galdetzen eta gero datuak taula baten apuntatzen dabez.
HHko ikasleak matematika kontzeptuak lantzen dabez eta DBHko ikasleen fruta kontsumoa gehitzea lortu nahi da.
Eta oso pozik gagoz emaitzakaz, ze guztiok gure helburuak lortzen ari gara. DBHkoak astero astero gero eta ikasle gehiagok fruta ekartzen dabe eta HHkoak ikasten ari dira .
[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]